Administratieve werkzaamheden rondom jouw personeel zijn energie- en tijdrovend. Het schrikt ondernemers vaak af. Dat is begrijpelijk. Juist daarom is elke ondernemer gebaat bij professioneel salarisadvies.
Het voeren van een salarisadministratie is bij een BV verplicht. Op het moment dat je als eenmanszaak of VOF personeel in dienst neemt, ben je ook verplicht een salarisadministratie te voeren.
Bij het voeren van een salarisadministratie van een onderneming met personeel komt erg veel kijken. Het is een proces wat tot in de details geregeld moet worden. Je houdt je bezig met het opstellen van de arbeidsovereenkomsten, de jaaropgave, het pensioenfonds, het aanmaken van de loonstroken, en ga zo maar door.
Natuurlijk verandert de regelgeving rondom de salarisadministratie voortdurend. Alles bij elkaar maakt het deze administratie niet alleen tijdrovend, het vergt ook een enorme investering in het opdoen van de juiste kennis.
Salarisadvies van a tot z
Gelukkig biedt 123Onlineboekhouding hier de uitkomst. Ons kantoor, gevestigd in Hengelo, kan ondersteuning bieden in alle administratieve handelingen rondom het personeelsproces. Wij bieden advies op dit vakgebied van A tot Z om de zorgen van ondernemers te verlichten.
U kunt bij ons terecht voor:
- Het opstellen van een duidelijke arbeidsovereenkomst
- Inzicht geven in een marktconform salarisadvies
- Het maken en versturen van loonstroken
- Het opmaken van de jaaropgaves
- Verzorgen van pensioen
- Inzicht geven in de personeelskosten
- Afwikkeling en advies bij ontslag
Ontdek de voordelen van het uitbesteden van uw loonadministratie aan een professionele partner. Neem vandaag nog contact met ons op voor een persoonlijk adviesgesprek. Wij zijn uw specialist in online loonadministratie, klaar om u te ondersteunen. Vertrouw op 123Onlineboekhouding voor nauwkeurige, betrouwbare en op maat gemaakte salarisadministratie. Onze ervaren loonadministrateurs zorgen voor een vlekkeloze salarisverwerking, waarbij we gebruikmaken van geavanceerde technologie voor een efficiënte en geautomatiseerde loonadministratie. Of u nu een kleine ondernemer, zzp’er of actief bent in een specifieke sector zoals horeca, wij hebben de expertise om aan uw unieke behoeften te voldoen.
Mijn Loondossier
Bij 123Onlineboekhouding krijgen werkgevers en werknemers toegang tot “Mijn Loondossier”. Dit is een online portaal die je gewoon met je webbrowser kunt bezoeken. En dat is handig, want daardoor kun je er vanaf ieder apparaat (computer, laptop, mobiel en tablet) met een internetverbinding bij. In Mijn Loondossier worden alle relevante documentaties geplaatst, zoals loonstrookjes, jaaropgaves en aangiftes voor de loonheffing. De werknemers krijgen toegang tot hun eigen dossier, de werkgever krijgt inzicht in alle dossiers.
Het mooie van dit systeem is dat het heel overzichtelijk is en dat het nergens ingewikkeld wordt. Op het moment dat wij een bestand hebben geüpload, of als er iets is gewijzigd, krijg je een e-mail die dit laat weten. Ook handig: je raakt nooit documenten kwijt want overal wordt regelmatig een back-up gemaakt. En dat is een geruststellende gedachte!
Het is erg fijn om allround salarisadvies te krijgen. Bij 123Onlineboekhouding kun je de salarisadministratie ook gedeeltelijk aan ons overdragen. Je wordt door ons met maatwerk bediend zodat jij weer tijd hebt om te doen waar jouw hart ligt: ondernemen!
Vragen? Geen probleem. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken via onze contactpagina: Contact